دکوراسیونی با ترکیب دو رنگ زیبای آبی و طلایی می تواند یک زیبایی خارق العاده خلق کند. رنگ آبی یکی از رنگهای سرد است ولی نمی توان از زیبایی این رنگ در دکوراسیون داخلی منزل به سادگی گذشت از طرفی هم رنگ طلایی جلوه ای از شکوه و اشرافیت را به محیط و دکوراسیون داخلی خانه منتقل می کند پس ترکیب این دو رنگ نتیجه ای عالی خواهد داشت.دکوراسیون رنگ آبی

دکوراسیون رنگ آبی

 

دکوراسیون داخلی منزل با ترکیب آبی و طلایی

رنگ هایی که میتوان با آبی و طلایی ترکیب کرد

اگر به تصاویر دقت کرده باشید استفاده از رنگ طلایی و آبی با استفاده از رنگهای دیگر باید با تناسب در دکوراسیون داخلی اجرا شود. به عنوان مثال اگر از دکوراسیون داخلی رنگ آبی تیره الهام بگیرید بایستی در کنار ترکیب رنگ طلایی از رنگهایی همچون سبز پرطاووسی و قهوه ای روشن هم می توان استفاده کرد.

افراد جسور به راحتی از رنگ آبی در سرویس بهداشتی حمام و دستشویی استفاده می کنند. شیرآلات و لوازم جزئی طلایی در کنار سرامیک های آبی سورمه ای واقعا زیبا خواهند بود.

دکوراسیون-رنگ-آبی

 

رنگ طلایی در دکوراسیون باید با رنگ تضاد ترکیب شود

همانطور که می دانید استفاده از رنگ طلایی به تنهایی در دکوراسیون داخلی نمی تواند ایده ی جالبی باشد و البته که زیبایی خاصی هم نخواهد داشت پس به یاد داشته باشید از این سبک رنگها نباید به وسعت بالا در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کرد و حتما باید با رنگ تضاد ترکیب شود.

 

دکوراسیون و طراحی داخلی رنگ آبی در رنج تیره و روشن خود به تنهایی مجموعه ای از رنگهای فوق العاده زیبا هستند به خصوص اگر از طرفداران رنگ آبی تیره مایل به بنفش هستید استفاده از این رنگ در دکوراسیون داخلی با ترکیبی از رنگ زرد و طلایی ایده ی خاص و منحصربه فردی خواهد بود.