رنگبندی نمای ساختمان (طراحی نما) در طراحی مطب دکتر با رنگ سبز آبی آن هم استفاده شده، دیوارهای سفید و کفپوش آبی. مراجعه کننده ها به محض ورود با یک میز پذیرش منحنی و تعدادی گل و گیاه طبیعی و زیبا مواجه می شوند. سالن انتظار در مجاورت میز پذیرش واقع شده و در گوشه آن تعدادی قفسه سفید به چشم می خورد که محل نگهداری مجلات و کتاب های سرگرم کننده است.

http://ikimasuyo.info/wp-content/uploads/2018/07/dental-office-interior-design-have-designed-a-new-modern-dental-clinic-in-a-small-town-in-dental-office-interior-design-photos.jpg

در طراحی داخلی مطب دکتر با رنگ سبز آبی تصاویری که می بینید متعلق به یک کلینیک دندانپزشکی در شهری در ۳۰ کیلومتری والنسیا می باشد. سردرب سفید و آبی روشن این ساختمان، نمایانگر فضای داخلی در دکوراسیون داخلی آن بوده و مراجعه کنندگان را به داخل راهنمایی می کند.

 

یک مجسمه بزرگ که از ۲۸۸۴ نوار چوبی ساخته شده، تقریبا کل محوطه مرکزی کلینیک و حتی بخشی از سالن انتظار را اشغال کرده. این مجسمه که از سقف آویزان شده، جلوی دیده شدن تعدادی از دیوارهای اصلی را گرفته و شکل یک لبخند را به نمایش گذاشته.

 

این مجسمه راهنمای تردد افراد در ساختمان می باشد، آن ها را به انتهای راهرو و سپس اتاق های گوناگون راهنمایی می کند.