رنگ چگونه می تواند بر ذهن شما تاثیرگذار باشد؟

 می توانید با دکوراسیون داخلی احساس آرامش داشته باشید و حال درونی تان را کنترل کنید

چگونه می توان در دکوراسیون با افسردگی جنگید؟

محیط اطراف تا حدود زیادی بر روحیه شما تاثیر می گذارد. شما می توانید با دکوراسیون داخلی مناسب احساس آرامش داشته باشید و حال درونی تان را کنترل کنید. وقتی خانه ای با وسایلی که نه زیبایی، نه ارزش مادی و معنوی دارند احاطه کنید، خانه ای بدون حس آرامش خواهید داشت. وقتی بعد از یک روز پر مشغله به اتاق خواب می روید تا خستگی روز از بین برود، باید با حالت روحی خوب بیدار شوید تا با انرژی به ادامه زندگی بپردازید. پس بهتر است برای رسیدن به این حالت درونی دکوراسیونی مناسب نیاز دارید.

اتاق خواب با دکوراسیون و طراحی داخلی مناسب در جهت بهتر شدن حالت روحی، درونی و ایجاد خلق و خوی مثبت نیازمند پول یا زمان زیاد نیست.فقط کافی است به این ۵ نکته توجه کنید، جزئیاتی کوچک اما بسیار تاثیرگذار، که عبارتند از: نور، رنگ، نظم، وسایل مورد علاقه و عناصر طبیعی.

اضافه کردن نور
همانطور که هوای تاریک و گرفته احساس خوشی و شادابی را از افراد می گیرد و افراد حس افسردگی می گیرند، یک اتاق خواب تاریک می تواند این احساس را به شما القاء کند. می توانید در طول روز از نور طبیعی استفاده کنید ولی برای اتاق های کوچک ۲ و اتاق بزرگ حداقل ۳ منبع نوری در نظر بگیرید. بهترین ترکیب شامل؛ یک لامپ سقفی، لامپ کنار تخت و حداقل یک منبع روشنایی دیگر برای کار.

1329

هوای تاریک و گرفته احساس خوشی و شادابی را از افراد می گیرد و افراد حس افسردگی می گیرند

رنگ چگونه می تواند بر ذهن شما تاثیرگذار باشد؟

در طراحی داخلی منزل رنگ می تواند بر تمام احساسات شما دخیل باشد و تاثیرات مثبت و منفی برشما بگذارد هرکدام معنی، مفهوم و تاثیر خاص خود را دارند. اگر در اتاق خوابتان از رنگ های مورد علاقه تان استفاده نشده است زمان آن رسیده که تغییر دادن را شروع کنید و از رنگ هایی که علاقه دارید و حس های خوب را به شما منتقل می کنند استفاده کنید.

آبی، سبز و خاکستری رنگ های طبیعی در عین حال آرامش بخش هستند در حالی که رنگ روشن مانند صورتی، نارنجی و زرد انرژی شما را افزایش می دهند. شما می توانید از رنگ های خاص در قسمت کوچک دیوار، بالش، ملافه، پرده و یا فرش استفاده کنید.

1329

رنگ می تواند بر تمام احساسات شما دخیل باشد و تاثیرات مثبت و منفی برشما بگذارد

دکوراسیون مینیمال چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

سبک مینیمال

سبک مینیمال که این روزها بیشتر به شیوه‎ی زندگی تبدیل شده است، بر پایه‌ی سادگی طراحی می‏شود. شما این سادگی را باید در تمامی مراحل طراحی خانه از شکل، مواد و فضا گرفته تا هر جزئیات و رنگی در نظر بگیرید.

دکوراسیون مینیمال چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

ابتدا به تعریف واژه مینیمال یا مینی مال پرداخته و به سوال مینیمال یعنی چه پاسخ می‌دهیم. کلمه مینیمال واژه‌ای لاتین است. minimal در لغت به معنی حداقل است. اصطلاح مینیمالیست نیز با توجه به محل کاربرد آن به معنی حداقلی و استفاده بردن از حداقل‌ها است. به همین منظور مینیمالیست‌ها به ساده بودن و ساده گرایی شهرت دارند. در هنر نیز مینیمالیسم یک سبک بوده و هنرمند طرح یا اثر خود را با ساده‌ترین و حداقلی‌ترین ویژگی‌ها و جزییات خلق می‌کند.

پس می‌توان گفت ساده گرایی همان مینیمالیسم بوده و در صنعت دکوراسیون داخلی نیز به ساده‌تر کردن فضا و محیط و استفاده حداقلی از لوازم در هر بخش سبک مینیمال گفته می‌شود. سبکی که یکی از معروف‌ترین سبک‌های دکوراسیون داخلی به شمار می‌رود.

http://smics.org/wp-content/uploads/2018/11/5be9c17ea55be.jpg

 

سبک قرون وسطایی

اما آخرین سبک این لیست مربوط به سبک قرون وسطایی است که زمان شکل‌گیری آن مربوط به قرن بیستم است اما تا به امروز جذابیت خود را از دست نداده است. استفاده از چوب، شومینه، چراغ‌های آویز سقفی، آباژورها، آینه‎ی خورشیدی، کاغذ دیواری و رنگ سفید می‌توانید به شما در طراحی این سبک کمک زیادی بکند.

http://smics.org/wp-content/uploads/2018/11/5be9c17f1e115.jpg

تاثیر روانشناختی رنگها در طراحی داخلی

 

تاثیر روانشناختی رنگها در طراحی داخلی

رنگها در زندگی واقعی وجود ندارند.آنها فقط تاثیر امواج الکترومغناطیسی هستند که توسط مغز و چشم ما ثبت میشوند.رنگها هنوز نقش خیلی مهی رادر اطراف ما ایفا میکنند و ما نمیتوانیم زندگی را بدون آنها تصور کنیم.رنگها احساسات و حالات ما را تغییر میدهندو به خاطر همین ویژگی ها است که طراحان و صاحب خانه ها به استفاده هوشمندانه از آنها برای خلق جو مناسب برای فضای در دسترس نیاز دارند.از این رو ما در این مطلب به تاثیرات روانشناختی رنگها روی ذهن انسانها میپردازیم و نمونه هایی از استفاده از رنگ در طراحی داخلی را مورد مطالعه قرار میدهیم.

 

درک روانشناختی تاثیر رنگها در خانه

رنگ یک عنصر نورانی است.رنگهای متفاوت حالات گوناگونی را با مرتبط کردن احساسات گوناگون با یکدیگر مثل هیجان یا شور و شعف یا آرامش و یا رازآلودگی در خانه شما ایجاد میکنند.با درک نظریه تاثیر رنگها در طراحی داخلی،شما میتوانید حالات درستی که در فضا به دنبال آن هستید را خلق کنید.این نکته خیلی مهم و حایز اهمیت است که توجه داشته باشید که رنگها روی افراد مختلف تاثیرات متفاوتی میگذارند.عوامل زیادی مثل سن،نژاد،فرهنگ و همچنین تجربه میتواند نفوذ زیادی در این تاثیر گذاری داشته باشد.با این حال مردم همیشه فارق از این چیزها نیز به رنگها واکنش نشان میدهند.

به طور کلی میتوان گفت استفاده هوشمندانه از رنگها تاثیرات روانی مختلفی را در فضاهای مختلف خانه خلق میکند.

 

۱٫تاثیرات روانشناختی رنگ قرمز در خانه

قرمز رنگ آتش است.رنگ شور و شعف،خطر،استحکام و استواری است.این رنگ جسورانه و پررنگ ،تحریک کننده و هیجان آور است.این رنگ میتواند گرم کننده و دعوت کننده باشدو نیز به شما حس پر انرژی بودن ببخشد.

به دلیل تحریک کنندگی زیاد رنگ قرمز از استفاده بیش از حد ازآن در خانه باید اجتناب شود.

۲٫تاثیرات روانشناختی رنگ نارنجی در خانه

افرادی که رنگ قرمز را دوست دارند امابا تاثیر خشونت آمیز آن ارتباط برقرار نمیکنند میتوانند آن را بارنگ کم چالش تری مثل نارنجی جایگزین کنند.این رنگ بامزه و پرانرژی برای اتاق بچه ها،اتاق نهارخوری،دفترکار و همچنین برای اتاق نشیمن ایده آل است.این رنگ نشان دهنده شجاعت و مهمان نوازی است.همچنین نارنجی به شما حس پر انرژی بودن ،ماجراجویی و حسی دوستانه را القامیکند.

 

 

http://smics.org/wp-content/uploads/2018/11/5be9bf4e6eca2.jpg

 

 

۳٫تاثیرات روانشناختی رنگ زرد در خانه

بر طبق نظریه روانشناسی تاثیرات رنگ در طراحی داخلی زرد رنگ حکمت،گرما،رفاه،ابراز همدردی و بدبختی است.اتاقی که با رنگ زرد رنگ آمیزی میشودمیتواند بشاش،دوستانه و دلباز به نظر بیاید.به دلیل تاثیرات تحریک کنندگی زیاد نباید زیاد از حد از رنگ زرد در فضا استفاده شود.

۴٫تاثیرات روانشناختی رنگ آبی در خانه

آبی رنگ خیلی مهمی در نظریه روانشناختی رنگها است و روی ذهن انسانها عمیقا تاثیرگذار است.این همان دلیلی است که آبی را رنگی بی نظیر در طراحی داخلی اتاق خواب میکند.این رنگ الهام بخشاحساس آرامش و صلح است و میتواند یک رنگ تسکین دهنده باشد.در سرویس های بهداشتی این رنگ می تواند جوی آرام و دریا گونه ایجاد کند.آبی رنگ سرد،ساکت و آرام،رنگ تعلق و مناسب برای نمایندگی های رسمی می باشد.بهتراست آبی با رنگ سفید یا دیگر رنگهای روشن ترکیب شود.استفاده بیش از حد از رنگ آبی باعث افسردگی میشود.بنابر این باید به شکل هوشمندانه و به اندازه در فضای دکوراسیون داخلی استفاده شود.

 

۵٫تاثیرات روانشناختی رنگ سبز در خانه

همانطور که به خوبی می دانیم سبز رنگ طبیعت است.همچنین نمایانگر امید،خوش شانسی و فراوانی است.سبز رنگ سرد و دوستانه ای است که با رنگ های دیگر خوب ترکیب می شود.این رنگ در ترکیب با رنگ سفید خوب به نظر می رسدو می تواند در اتاق نشیمن، اتاق خواب و دفتر کارمورد استفاده قرار گیرد.

۶٫تاثیرات روانشناختی رنگ بنفش در خانه

بنفش در ترکیب با دیگر رنگها فوق العاده و بی نظیر جلوه گری میکند.شما می توانید این ترکیب های زیبا را در صنعت جواهرسازی با توناژرنگهای مختلف به خوبی مشاهده کنید.مثل ترکیب با رنگ سبز زمردیا رنگهای روشن برلیان.یا بارنگهای مکمل مانند بژ،زرد یا صورتی خیلی روشن.این رنگ بسیار رنگ ایده آلی برای طراحی اتاقهای دخترانه است.

تاثیر روانشناختی رنگ بنفش در فضای خانه می تواندالقا کننده بلندمرتبه گی و تجمل باشد.همچنین برانگیزاننده احساسات دراماتیک .

بنفش رنگ سلطنتی است.

 

۷٫تاثیرات روانشناختی رنگ سیاه در خانه

رنگ سیاه با شیطان،مراسم عزاداری و مرگ مرتبط است.با این حال سیاه رنگ حکمت نیز نامیده می شود.در نظریه روانشناختی رنگ ها در طراحی داخلی رنگ سیاه همیشه در مقیاس کوچک و در کنتراست با رنگ های مکمل استفاده می شود.در استفاده صحیح از این رنگ،میتوان عمق فضا را بیشتر جلوه گر کرد.سیاه به شکل ظریف در نقاطی از طراحی داخلی،اتاق را به فضایی بی انتها تبدیل می کند.از استفاده بیش از حد از رنگ سیاه باید اجتناب کرد به دلیل حس سرکوبگری که در این رنگ نهفته است.

 

۸٫تاثیرات روانشناختی رنگ سفید در خانه

این رنگ تازه و صلح جویانه به طور گسترده در نظریه روانشناختی تاثیر رنگ در طراحی داخلی الهام بخش احساسات جوانی،ایمان و بی گناهی است.سفید کمک میکند که فضاهای کوچک،بزرگتر به نظر برسد.همچین استفاده جسورانه از این رنگ فضا را تازه تر و واضح تر می نمایاند.

 

انتخاب رنگهای طراحی داخلی بر اساس اثرات روانی آنها

واضح است که افراد تمایل دارند با رنگ هایی که روی شخصیت آنها تاثیر مثبت  دارد و با آنها  احساس راحتی می کنند بیشتر در ارتباط باشند.برای مثال شخص جسور و پرشور و شعف ممکن است در یک اتاق قرمز یا نارنجی احساس شادی کند،در صورتیکه  یک فرد خجالتی ممکن است در اتاق قرمزاحساس راحتی نکنداما در اتاقی با رنگ آبی روشن یا اتاقی با پرده ای سبز روشن احساس بهتری داشته باشد.

بهترین رویداد در طراحی داخلی زمانی اتفاق می افتد که انتخاب رنگ درستی برای فضاهای مختلف خانه مشتری انجام شود.فضاهای خصوصی مانند اتاق خواب با توجه به شخصیت فرد یا افراد استفاده کننده رنگ آمیزی می شود و برای فضاهای مشترک مثل اتاق نشیمن و آشپزخانه که توسط همه افراد خانواده مورد استفاده قرار میگیرد رنگی انتخاب شود که همگی در آن احساس آسایش و راحتی کنند.

انتخاب یک نفر راحتی همه رابرآورده نمیکند اما باید تلاش شود که از همه رنگ هایی که اهداف و شخصیت های همه افراد خانواده را برآورده سازد به شکل هماهنگ  استفاده شود.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کند که به آسانی رنگ مناسب فضا را انتخاب کنید.

منبع : طراحی و دکوراسیون داخلی پادنا آمود

 

 

سبک دکوراسیون داخلی

 دکوراسیون داخلی از جمله حوزه‌هایی است که بیشتر افراد به آن علاقه دارند و آن را در شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و مجلات دنبال می‌کنند. دکوراسیون منزل شاید از دور بسیار راحت و دلنشین بنظر برسد اما زمانی که شما بخواهید خودتان خانه‌تان را بچینید، متوجه سختی آن خواهید شد. با اینکه بیشتر افراد معتقدند که دکور منزل امری بسیار شخصی است اما زمانی که شما اصول اولیه طراحی داخلی را یاد بگیرید، این قضیه برای شما بسیار ساده‌تر می‎شود. شاید بهتر است که قبل از هر چیزی با انواع سبک دکوراسیون داخلی آشنا شوید تا بتوانید طرح کلی فضای خانه‌تان را انتخاب کنید.

ما در این مطلب با بررسی انواع سبک‎های محبوب دکوراسیون به شما کمک می‌کنیم تا راحت‌تر بتوانید سبک دکوراسیون داخلی خود را شناسایی کنید. به این ترتیب شما می‌توانید آنچه را که دوست دارید پیدا کرده و دکور مورعلاقه‌تان را بچینید.

سبک دکوراسیون داخلی بوهمیا

برای کسانی که عاشق خانه‌های پر از حس زندگی، فرهنگ و لوازم جذاب از سراسر دنیا هستند، سبک دکوراسیون بوهمیا عالی است. ریشه‎ی کلمه‌ی بوهمین از یک لغت فرانسوی به معنی “کولی” گرفته شده است. معمولا کولی‎ها زندگی آزادانه‌ای و عجیب و غریبی دارند و زیاد در قید و بند قوانین خاصی نیستند. دقیقا همین ویژگی سبک طراحی بوهمیا را شکل می‌دهد و شما آزادی کاملی را در انتخاب رنگ‎ها، مبلمان و لوازم تزئینی دارید. شما می‌توانید انواع رنگ‎های گرم و خاکی را با نقش و نگارهای مختلف ترکیب کنید و از ست کردن آن‌ها با هم هیچ ترسی نداشته باشید. عکس‌های زیر نمونه‌‌هایی از سبک بوهمیا می‌باشد.

سبک دکوراسیون داخلی
سبک دکوراسیون داخلی
سبک دکوراسیون داخلی

در دکوراسیون فضاها و خانه های ایرانی، خصوصیاتی متفاوت از سایر سبک های موجود دارد، در گذشته استفاده از شیشه های رنگی، نورپردازی ویژه، طاق ها و قوس های طراحی شده با روش های مختلف از ویژگی های منحصر به فرد معماری و دکوراسیون ایرانی بوده است، امروزه به این نوع دکوراسیون و طراحی فضا کم توجهی شده و معماری و دکوراسیون داخلی ایرانی ترکیبی از دکوراسیون مدرن ، به همراه مایه ی اندکی از طراحی های ایرانی مانند فرش ایرانی می باشد.

سبک باروک

سبک باروک در دکوراسیون داخلی بسیار مجلل، چشم‌گیر، باعظمت و اشرافی می‌باشد که هر کسی را به وجد می‎آورد. استفاده از رنگ‌های غنی مثل طلایی، فرش و مبلمان نفیس، لوسترهای لوکس و آینه‌های باشکوه از جمله مواردی هستند که در دکور سبک باروک زیاد دیده می‎شود.

سبک دکوراسیون داخلی

سبک دکوراسیون داخلی

سبک روستیک

دکوراسیون روستیک یا روستایی یکی دیگر از سبک‎های محبوب طراحی داخلی می‌باشد که می‌تواند فضای خانه‌ی شما را به محیطی آرامش‌بخش تبدیل کند. سبک روستیک به خوبی می‌تواند حس و حال خانه‌های روستایی و قدیمی را به شما منتقل کند و دکور گرم، راحت و طبیعی را برای شما رقم بزند. به طور کلی این سبک دکوراسیون داخلی بر پایه‌ی طبیعت طراحی می‎شود و از ویژگی‌های اصلی این سبک طراحی می‌توان به استفاده از مواد طبیعی(مثل چوب و سنگ)، سادگی ، فاقد مواد مدرن(مثل فلز و پلاستیک) و رنگ‌های طبیعی اشاره کرد. شما می‌توانید اطلاعات کافی در مورد سبک روستیک را در این لینک مطالعه نمایید.

سبک دکوراسیون داخلی
سبک دکوراسیون داخلی
سبک دکوراسیون داخلی
سبک دکوراسیون داخلی

 

طراحی خانه یک آبان ماهی

 اگر به ویژگی های رفتاری متولدین ماه آبان نگاهی بیندازید می بینید که در مواردی خصوصیات کم و بیش یکسانی دارند. این افراد در چیدمان خانه هم رفتارهای مشابهی را نشان می دهند. بعضی از این ویژگی ها را بهتر بشناسید تا سلیقه یک «آبان ماهی» بهتر دستتان بیاید و هنگام ورود به خانه اش شگفت زده نشوید!

 

خانه متولدین آبان, دکوراسیون خانه متولدین آبان

دکوراسیون خانه متولدین آبان ماه

 

از ازدحام و شلوغی دوری می کند

وقتی با یک آبان ماهی رفت و آمد پیدا می کنید بهتر است بدانید که هر کسی نمی تواند وارد خلوتگاه اسرارآمیز او شود. خانه متولد ماه آبان همان طور که از نماد ماه تولدش پیداست جذاب و رازآلود است. در کنار این موضوع چنین فردی معمولاً ترجیح می دهد که خانه‌اش در محله های پرسروصدا و شلوغ نباشد و از مناطق پرجمعیت فاصله می گیرد.

 

از این رو چندان عجیب نیست که بشنوید دوست آبان ماهی شما به تازگی در حومه شهر خانه دنجی خریده و تصمیم گرفته که در این فضای ساکت و خوش آب و هوا زندگی کند. اما دکوراسیون و طراحی داخلی این خانه چطور می تواند باشد؟

 

دکوراسیون خانه آبانی ها,متولدین آبان

متولدین آبان ماه از ازدحام و شلوغی دوری می کند

 

خانه ای شبیه صحنه تئاتر دارد

گاهی اوقات آنچه در خانه یک آبان ماهی می بینید شبیه صحنه تئاتر است؛ چرا که از انتخاب رنگ های تیره برای دکوراسیون یا حتی به کار بردن رنگ مشکی هراسی ندارد. هیچ ممنوعیت یا محدودیتی را نمی‌پذیرد. در مجموع می توان گفت که بیشتر این افراد به چیدمان کلاسیک تمایل بیشتری دارند و از داشتن اشیا قدیمی و عتیقه های باارزش لذت می‌برند.

 

پارچه‌های مخمل را برای روکش مبلمان و پرده ها می پسندند و از داشتن یک فرش دستبافت زیبا با نقش و نگارهای متفاوت و اسرارآمیز لذت می برند. علاوه بر این احتمال دارد در خانه یک آبان ماهی مبلمان فلزی با لبه های تیز هم دیده شود.

 

از سبک دکوراسیونی خاصی پیروی نمی کند

آبان ماهی ها دوست دارند متفاوت باشند؛ به همین دلیل در بین فروشگاه های مدرن یا عتیقه فروشی ها به دنبال وسایل و اسباب و اثاثیه های خاصی هستند. حتی گاهی اوقات به جای خرید، طرح خاصی را پیداکرده و ساخت آن را به سازنده های با تجربه سفارش می دهند تا آنچه را که در خانه دارند، در خانه دیگری پیدا نشود. از این رو کتابخانه های خاص، مبلمان و وسایل تزئینی عجیب و غریب در گوشه و کنار خانه شال پیدا می شود و در چیدمان خانه از سبک خاصی پیروی نمی کنند.

 

به دنبال یک پناهگاه آرامش بخش است

یک آبان ماهی به کتاب خواندن و نوشتن یادداشت های شخصی علاقه دارد. شاید هم دلش بخواهد در آشپزخانه غذاهای خاص و جالبی بپزد. او پناهگاهی لازم دارد تا از لحاظ جسمی و ذهنی به آرامش برسد و به همین دلیل خانه برای او اهمیت زیادی دارد. خواهان آرامش است و از تنهایی خود لذت می برد.

 

اصول چیدمان خانه آبانی ها, دکوراسیون و چیدمان خانه متولدین آبان

متولدین آبان ماه به دنبال یک پناهگاه آرامش بخش است

 

خانه را قدرتمندانه می چیند

آبان ماهی ها دوست دارند با انتخاب اشیا مناسب قدرت خودشان را در معرض نمایش قرار دهند. ممکن است مجموعه ای جالب و گران قیمت از اشیا خاص را روی یک طاقچه کنار هم قرار دهند یا به جزئیات توجه زیادی داشته باشند. شاید هم تصمیم بگیرند که رنگ های تند و متفاوتی را انتخاب کنند که از خلاقیت آن ها نشأت گرفته باشد. در واقع این افراد هنگام چیدن خانه به سادگی درگیر جزئیات می شوند و همه چیز از دستگیره در گرفته تا بالش اتاق خواب، برایشان اهمیت زیادی دارد.

 

دیده شده که یکی از دوستان آبان ماهی تمام دیوارها و وسایل چوبی خانه را سفید انتخاب کرده و سپس بیست رنگ و بافت مختلف را برای دکوراسیون در نظر گرفته است. آبان ماهی ها قدرت بینایی و تجسم خوبی دارند و وقتی برای خرید به فروشگاه می روند خوب می دانند که برای هر بخش از خانه چه وسیله ای را انتخاب کنند.

 

رنگ مناسب برای آبانی ها قرمز است

آبان ماهی ها به احساسات درونی شان زیاد اهمیت می دهند و به دنبال اشیا و رنگ های تأثیرگذار هستند. مثلاً ممکن است برای مبلمان خانه‌شان به دنبال پارچه ای بارنگ خنثی مانند خاکستری باشند اما به‌طور حتم یک کوسن قرمز هم به خانه می آورند! قرمز انرژی، اعتمادبه نفس و شور و شوق زندگی را بیشتر می کند و می تواند صمیمیت بیشتری را به وجود آورد. از این رو به آبان ماهی ها توصیه می شود که حتماً در چیدمان خانه از این رنگ استفاده کنند.

 

دکوراسیون و چیدمان رنگ سال 2019

 نمونه هایی از دکوراسیون خانه به رنگ سال 98-2019

 

دکوراسیون خانه به رنگ سال 2019, دکوراسیون خانه به رنگ سال 98
دکوراسیون سال 2019, دکوراسیون و چیدمان 98

دکوراسیون و چیدمان خانه به رنگ 2019

 

دکوراسیون سال 98, دکوراسیون به رنگ 2019
چیدمان خانه سال 2019, طراحی خانه سال 2019

دکوراسیون و چیدمان 98

 

دکوراسیون سال 98, دکوراسیون به رنگ 2019
چیدمان خانه سال 2019, طراحی خانه سال 2019

دکوراسیون و چیدمان 98

 

دکوراسیون خانه به رنگ سال 98, دکوراسیون رنگی خانه
دکوراسیون و چیدمان 98, دکوراسیون خانه به رنگ سال 2019

دکوراسیون 2019

 

دکوراسیون خانه به رنگ سال 98, دکوراسیون رنگی خانه
دکوراسیون و چیدمان 98, دکوراسیون خانه به رنگ سال 2019

دکوراسیون 2019

 

چیدمان خانه سال 2019,دکوراسیون و چیدمان 98
طراحی خانه سال 2019,دکوراسیون سال 2019

دکوراسیون و چیدمان 2019

 

طراحی خانه به رنگ سال, دکوراسیون 2019
دکوراسیون و چیدمان 2019, دکوراسیون 98

دکوراسیون خانه به رنگ مرجانی

 

طراحی خانه به رنگ 2019, دکوراسیون و چیدمان خانه به رنگ 2019
دکوراسیون خانه به رنگ مرجانی, استفاده از رنگ 2019 در دکوراسیون خانه

چیدمان خانه به رنگ 98

 

استفاده از رنگ 2019 در دکوراسیون خانه, طراحی خانه به رنگ 2019
چیدمان مرجانی رنگ 2019, دکوراسیون خانه به رنگ مرجانی

دکوراسیون داخلی سال 2019

تغییر دکوراسیون خانه در زمستان

 برای تغییر دکوراسیون داخلی خانه در فصل زمستان چه برنامه هایی دارید؟ با سرد شدن هوا مردم تمایل دارند بیشتر در خانه بمانند و یک پتوی گرم و نرم دور خودشان بپیچند. در هر فصلی باید دکوراسیون خانه را متناسب با همان فصل بچینید. مثلا در فصل زمستان برای یک دکور گرم و راحت با رنگ های خنثی برنامه ریزی کنید.

 

پتوهای گرم

ملحفه های نازک تابستانی را کنار گذاشته و پتوهای گرم زمستانی را بیرون بیاورید. هیچ حسی در فصل زمستان لذت بخش تر از پیچیدن در پتوی گرم در کنار بخاری نیست. دکوراسیون اتاق تان را با یک پتوی گرم و زیبا به دکور زمستانی تبدیل کنید. یا پتوهایی پیدا کنید که روی آن طرح برف یا آدم برفی داشته باشد.

 

حلقه های گل

حلقه های گل فصلی در فصل زمستان طرفداران بیشتری دارند. می توانید تغییر فصل ها را یا با چسباندن این حلقه ها به پشت در یا داخل خانه نشان دهید. به عنوان مثال می توانید یکی از این حلقه ها را داخل قفسه های کتابخانه قرار دهید. به شکل های مختلف می توانید در چیدن این حلقه ها خلاقیت به خرج دهید.

 

تغییر دکوراسیون در خانه,دکوراسیون خانه

حلقه های گل فصلی در فصل زمستان طرفداران بیشتری دارند

 

رنگ های خنثی

در فصل زمستان مردم بیشتر جذب رنگ های آرام بخش می شوند. مثل خاکستری یا قهوه ای روشن. این رنگ ها یک فضای بسیار آرام بخش در خانه ایجاد می کنند و با حلقه های گل و ریسه ها جلوه زیباتری به فضای خانه می دهند. رنگ های قهوه ای و مشکی برای استفاده در مبلمان، دیوارها و کف پوش چوبی خانه بسیار مناسب است.

 

فراموش نکنید که از رنگ سفید برای روشن کردن خانه استفاده کنید. رنگ سفید نور را منعکس می کند پس اتاق هایی که دیوار و مبلمان سفید دارند روشن تر هستند. به عبارت دیگر دکوری های سفید روح زمستان را به خانه می آورند. اگر به رنگ ها علاقه دارید نگران نباشید می توانید در کنار رنگ های خنثی از رنگ سبز طبیعت نیز به عنوان رنگ حاشیه استفاده کنید.

 

تزئین شومینه با رنگ های طلایی و سفید

شاید همه خانه ها شومینه نداشته باشد اما کسانی که شومینه دارند می توانند از آن برای ایجاد یک دکور زمستانی استفاده کنند. شومینه خودش به تنهایی فضای خانه را زمستانی می کند اما می توان در دکور آن هم تغییراتی ایجاد کرد.

 

علاوه بر قرار دادن دکوری های فصلی روی شومینه می توانید رنگ طاقچه شومینه را هم تغییر دهید. به عنوان مثال روی آن پارچه طلایی رنگ بکشید یا رنگ کنید. رنگ طلایی یکی از رنگ هایی است که بسیار جلب توجه کرده و همراه با رنگ سفید باعث می شود شومینه بیشتر به چشم بیاید.

 

ریسه

ریسه ها در فصل زمستان کاربرد بیشتری دارند. آن ها را دور درب، پنجره، روی طاقچه شومینه و یا روی نرده ها بپیچید. این ریسه ها رنگ های متفاوتی دارند اما بهتر است در فصل زمستان از ریسه های سفید و آبی استفاده کنید. البته شاید دوست داشته باشید رنگ های متنوعی به کار ببرید بستگی به سلیقه خودتان دارد.

 

 

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد
<-blogads->